Politieke avond met Roelof Bisschop (SGP)

Bisschop, Roelof (Binnenhof)maandag 01 februari 2016 00:00

SGP-Tweede Kamerlid Roelof Bisschop spreekt vrijdag 19 februari in Emmeloord. Deze bijeenkomst begint 19.45 uur en wordt gehouden in een zaal van ’t Voorhuys, De Deel 20. Actuele onderwerpen zullen deze avond aan de orde komen.

Tijdens het openbare gedeelte van de SGP-bijeenkomst op 19 februari zal op interactieve wijze met Tweede Kamerlid dr. Roelof Bisschop gesproken worden over onderwerpen die de burger direct raken. Zo zal de vrijheid van onderwijs aan de orde komen, de vergoeding voor het leerlingenvervoer en het voortbestaan van het speciaal onderwijs. Roelof Bisschop heeft naast onderwijs ook binnenlandse zaken, wonen en Europese zaken in zijn portefeuille. Vragen zullen aan hem worden gesteld, zoals: hebben kleine gemeenten nog bestaansrecht? Wat te doen met de vele woningzoekenden? Het referendum over Oekraïne en heeft de EU nog bestaansrecht? Ook kunnen de aanwezigen zelf onderwerpen inbrengen. Redenen genoeg om deze politieke bijeenkomst te bezoeken.

U, jij, bent van harte welkom. Het openbare gedeelte begint vrijdag 19 februari om 19.45 uur en eindigt om 21.00 uur. Na de pauze is een korte ledenvergadering.